У Львівському сервісному центрі МВС запрацював сервіс перекладу жестової мови для клієнтів з порушенням слуху.


23 Жовтня 2019

IMG_6470

23 жовтня, у Сервісному центрі МВС м. Львова відбулась презентація інклюзивного проекту «Connect Pro», який дає можливість людям з проблемами слуху отримати якісне та комфортне обслуговування.

 

Технологічне нововведення надає можливість людям  з порушеннями слуху отримувати адміністративні послуги без будь-яких обмежень в найбільших сервісних центрах МВС Львівської, Одеської, Харківської, Дніпропетровської областей та міста Київ.

“Створення такого сервісу для людей які мають проблеми з слухом, є надзвичайно важливим для нас, і сподіваємось що це стане хорошим прикладом для інших державних органів. Також, хочеться додати, що дуже приємно спостерігати за тим як українські спеціалісти активно включаються в розробку прогресивних та соціально важливих проектів.» зазначив Володимир Лисик, заступник начальника Регіонального сервісного центру МВС у Львівській області.

Інклюзивні зручності впроваджуються в сервісних центрах МВС за участі «Технології для людей», яка розробила  спеціальне програмне забезпечення «ConnectPRO», що встановлюється на електронні планшети. Сервіс працює наступним чином: при зверненні особи з вадами слуху адміністратор сервісного центру МВС запускає додаток та встановлює зв’язок зі спеціалізованим кол-центром, сертифіковані перекладачі якого в режимі реального часу здійснюють сурдопереклад консультації (звукового ряду на мову жестів і навпаки). Таким чином нечуючі або слабочуючі клієнти сервісних центрів МВС отримують більш якісне обслуговування. Найближчим часом сервіс «ConnectPRO» стане доступний також у Львові, Одесі, Харкові та Дніпрі.

“Для людей з проблеми слуху, важко отримати послуги у державних сервіса, це займає дуже багато часу, дайни сервіс це суттєво спрощує» – зазначив Тарас Бала, представник розробника додатку «ConnectPro».

Нагадаємо, що відпочатку реформи в усіх оновлених сервісних центрах МВС забезпечується дотримання стандартів інклюзивності в плані дизайну приміщень та поведінки адміністраторів, завдяки чому громадяни з інвалідністю мають можливість безперешкодно отримувати державні послуги. В подальшому сервісні центри МВС планують розширювати географію надання якісних послуг клієнтам з вадами слуху.

Громадян, які бажають відкрито перевірити роботу державної структури та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку сервісу, сервісні центри МВС запрошують стати учасниками проекту «Таємний клієнт». Ми постійно на зв’язку: звертайтеся за консультаціями за телефоном (044) 290 19 88 або на офіційну сторінку в Фейсбук, слідкуйте за новинами на сайті Головного сервісного центру МВС.