Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Львівській, Івано-франківській та Закарпатській областях шукає кандидатів на посаду старшого інспектора сектору з пенсійних питань.
Посадові обов’язки
- Ведення обліку та організація зберігання облікових справ пенсіонерів;
- Прийом заяв та документів від колишніх службовців рядового і керівного складу органів внутрішніх справ, військовослужбовців Національної гвардії України, внутрішніх військ МВС, членів їх сімей;
- Видача довідок колишнім службовцям рядового і керівного складу органів внутрішніх справ, військовослужбовцям Національної гвардії України, внутрішніх військ МВС, членам їх сімей;
- Підготовка документів для призначення пенсій.
Вимоги
- вища освіта;
- вільне володіння державною мовою;
- досвід роботи з реєстрами, базами даних;
- знання законодавства у сфері пенсійного забезпечення, надання адміністративних послуг, розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації.
Перевагою буде
- уміння працювати в команді;
- навички роботи з великим обсягом інформації;
- уважність до деталей;
- навички комунікації.
Ми гарантуємо
- Офіційне працевлаштування;
- Стабільну та своєчасну виплату заробітної плати;
- Відпустки та соціальні пільги згідно із законодавством;
- Нормований робочий графік.
Резюме та мотиваційний лист направляти на адресу info_lvv@hsc.gov.ua з темою листа «Вакансія».
Умови відбору та призначення на посаду:
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому
запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
Телефон для довідок (032) 259-09-91
Ми зацікавлені тільки в довготривалій та плідній співпраці
З повагою, команда управління персоналу РСЦ ГСЦ МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях