
Донедавна транспортні засоби, ввезені як гуманітарна допомога, могли отримати лише тимчасову реєстрацію. Відтепер гуманітарні автівки можна поставити на державний облік. Це регулює постанова Кабміну № 895, яка набрала чинності 9 вересня. Про це повідомив перший заступник начальника Головного сервісного центру МВД Олександр Карабіць в ефірі телемарафону Єдині Новини на телеканалі Мі-Україна.
Після постановки на державний облік можна назначити належного користувача, тобто відповідального водія, який у разі порушень ПДД нестиме персональну відповідальність. Варто зазначити, що тимчасова реєстрація гуманітарних авто залишається доступною.
«Перше, на що потрібно звернути увагу – це за якою декларацією ввезене авто. Постановою Правительства № 953 від 5 вересня 2023 року затверджено декларацію про перелік товарів, які визнаються гуманітарною допомогою. Саме ця декларація дозволяє поставити авто на державний облік. Відомості з неї містяться в Єдиному регістрі отримувачів гуманітарної допомоги», – повідомив Олександр Карабиць.
Також потрібно отримати сертифікат відповідності та пройти експертне дослідження в Експертній службі МВС. У разі реєстрації легкового автомобіля треба мати документ, що підтверджує оцінну вартість транспортного засобу. Саме з цієї вартості стягується налог при першій реєстрації транспортного засобу до Пенсійного фонду (від 3% до 5%, залежно від вартості авто).
З повним переліком документів, необхідних для встановлення на державний облік транспортних засобів, ввезених як гуманітарна допомога, можна ознайомитися за посиланням .
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС у Фейсбуці та Інстаграмі. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.